Finanšu pārskats par 2021. gada 3. ceturksni
15.11.2021.

LPB Bank peļņa 2021. gada 3. ceturksnī veido 4,9 miljonus eiro

LPB Bank rezumējusi savas darbības rezultātus 2021. gada 3. ceturksnī: visi bankas darbības un efektivitātes rādītāji ir labā līmenī, ar stabilām izredzēm. Biznesa modeļa efektivitāte, aktīvā Bankas stratēģijas attīstība, kā arī visa kolektīva profesionālais darbs ļāva Bankai nopelnīt 4,9 mlj. eiro, kas par 3,17% pārsniedz iepriekšējā gada attiecīgajā periodā sasniegto.

LPB Bank 2021. gada 3. ceturkšņa svarīgākie finanšu rādītāji (neauditēti):

  • Bankas aktīvu apjoms sastādījis 223,3 miljonus eiro;
  • Bankas pamatdarbības ieņēmumi – 13,5 miljoni eiro;
  • Bankas kapitāls un rezerves – 37,5 miljoni eiro;
  • Bankas peļņa veido 4,9 miljonus eiro;
  • Bankas likviditātes seguma rādītājs – 181%;
  • Kapitāla pietiekamības rādītājs – 24,91%.

Pārskata periodā Banka uzsākusi sadarbību ar latvija.lv, kur LPB Bank internetbankas lietotāji var autentificēties, lai saņemtu portālā pieejamos pakalpojumus. Tāpat Banka aktīvi sniegusi finansējumu dažādiem Latvijas uzņēmumiem, tostarp saimnieciskās darbības attīstības kredītu pilnā cikla filmu un TV raidījumu producēšanas uzņēmumam SIA „Forma Pro Films”. Nepārtrauktās, veiksmīgās investīcijas digitālajā transformācijā arī labvēlīgi ietekmējušās Bankas darbības rezultātus 3. ceturksnī. Banka ir ieviesusi jauno tīmekļa vietni, kas pielieto mūsdienīgās, drošās tehnoloģijas un risinājumus, kā arī ievēro pēdējās tendences arhitektūrā, ergonomikā un satura dizainā. Šī vietne ir ērti lietojama arī viedtālrunī vai planšetdatorā.

Robert Christian Schoepf, LPB Bank Valdes priekšsēdētājs, stāsta:

„Pateicoties precīzi definētajai atbilstības stratēģijai, LPB Bank ik gadu kļūst spēcīgāka. Drīz jau noritēs 2 gadi, kopš pasaule sadūrusies ar pandēmijas izraisītajiem izaicinājumiem. Ar gandarījumu atzīmēju, ka šādos neparastajos apstākļos spējām sasniegt 4,9 miljonu eiro peļņu. 2021. gada 3. ceturksnī novērotā dinamika ļauj mums sagaidīt labus finanšu rādītājus arī tuvākajos mēnešos.

Pēdējo dažu gadu laikā nodarbojāmies ar digitālo transformāciju, kas veiksmīgi ir ietekmējusi mūsu rezultātus. Priecājos, ka LPB Bank jaunās vietnes atvēršana ir bijusi tik veiksmīga. Mūsu galvenais uzdevums ir bijis izveidot lietotājam intuitīvi saprotamu, interaktīvu un vizuāli pievilcīgu tīmekļa vietni, ar kuru būtu viegli strādāt. Esam parūpējušies par to, lai klienti, kas lieto viedtālruņus, varētu ērti iepazīties ar Bankas pakalpojumiem un pieteikties tiem uzreiz.

Jāpiemin arī tas, ka Finanšu un kapitāla tirgus komisija ir apstiprinājusi Bankas procedūru klientu attālinātajai identifikācijai, un mūsu darba grupa pamatīgi strādā pie tā, lai šis process pēc iespējas ātrāk kļūtu pieejams mūsu Bankas potenciālajiem klientiem. Vēlamies, lai tiem būtu iespēja ērti izpildīt identifikācijas prasības konta atvēršanai Bankā.

LPB Bank 13. gadadienu esam nosvinējuši, atklājot klientu apkalpošanas zāli – tajā tikuši veikti apjomīgi rekonstrukcijas darbi. Laipni ielūdzam mūsu klientos šajās mūsdienīgajās, tehnoloģiski pārdomātās telpās, kur, protams, tiek ievērotas arī visas drošības prasības.”

Aicinām iepazīties ar finanšu pārskatu šeit.