Klientu apkalpošana LPB Bank
12.10.2021.

LPB Bank turpina klientu apkalpošanu klātienē tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Bankas pakalpojumi klātienē tiks nodrošināti pēc iepriekšējā pieraksta personām ar derīgu Covid-19 sertifikātu, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu. Tas būs jāuzrāda kopā ar personu apliecinošiem dokumentiem pirms bankas apmeklējuma. Ja klienta rīcībā nav augstāk minētā sertifikāta vai apliecinājumu, viņam jāievēro prasības, kas attiecas uz nevakcinētām un nepārslimojušām personām. Bankas apmeklējumam der šāda veida tests: PĶR (PCR) tests, kas nodots ne agrāk kā 72 stundas pirms bankas apmeklējuma. Šāda kārtība noteikta atbilstoši valdības pieņemtajiem lēmumiem par ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī un kārtību, kādā tiek nodrošinātas epidemioloģiskās vides prasības, lai mazinātu Covid-19 saslimšanas riskus.

Lai pēc iespējas mazinātu saslimšanas riskus gan banku darbiniekiem, gan pašiem klientiem, banka aicina visus klientus, pēc iespējas izmantot attālinātās apkalpošanas iespējas, izmantojot internetbanku, saziņu pa telefonu vai e-pastā. Atsevišķos izņēmuma gadījumos, (piemēram, neatliekamu situāciju gadījumā, kad klientam nav citu iespēju kā risināt savu situāciju klātienē), būs iespējams organizēt tikšanos klātienē, vienojoties individuāli ar apkalpojošo menedžeri un ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības.

Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar LPB Bank, zvanot pa tālruni (+371) 67772999.