LPB Bank piedāvā iespēju atvērt norēķinu kontu attālināti
29.07.2022.

LPB Bank turpina investēt tehnoloģisko risinājumu attīstībā ne vien LPB Bank iekšējo procesu automatizācijai un efektivitātes celšanai, bet arī jaunu klientu piesaistei. Sākot ar šī gada jūliju kļūt par LPB Bank klientu un atvērt norēķinu kontu attālināti ir iespējams no jebkuras vietas pasaulē. Neklātienes identifikācijas process tiek nodrošināts gan fiziskām, gan juridiskām personām. Atvērt kontu attālināti, izmantojot videoidentifikāciju, var gan Latvijas uzņēmēji, gan citu valstu uzņēmumi.

Lai kļūtu par LPB Bank klientu attālināti, jāreģistrējas vietnē onboarding.lpb.lv. Pēc reģistrācijas nepieciešams: aizpildīt vietnē pieprasīto informāciju, sagatavot dokumentus, parakstīt aizpildītos dokumentus ar elektronisko parakstu, samaksāt komisijas naudu par norēķina konta atvēršanu un veikt videoidentifikācijas procesu.

Esam gandarīti paziņot, ka, realizējot neklātienes identifikācijas procesu, esam atvieglojuši jaunu klientu piesaistīšanas procesu un kontu atvēršanu gan fiziskām, gan juridiskām personām. Šī projekta īstenošana padarīs ikdienas bankas pakalpojumus pieejamus daudz plašākam potenciālo klientu lokam. Atzīmēšu, ka klienti, kas kontu atvēruši attālināti, turpmāk varēs rīkoties ar savu kontu bez ienākošo maksājumu apjoma ierobežojumiem,” – stāsta LPB Bank klientu apkalpošanas vadītāja Anna Svarena.

Neklātienes identifikācijas procesu tehniski nodrošina starptautiskais uzņēmums “Sumsub”, kas ir KYC (zini savu klientu – Know Your Customer), AML (noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršana – Anti-Money Laundering) un attālinātas identitātes verifikācijas pakalpojumu sniedzējs. Uzņēmuma “Sumsub” izstrādātie un ieviestie risinājumi palīdz uzņēmumiem ievērot atbilstības noteikumus visā pasaulē.

Vairāk informācijas par neklātienes identifikācijas procesu un LPB Bank nosacījumiem aicinām lasīt mājaslapā.

Jautājumu gadījumā aicinām sazināties pa tālruni: +371 67 772 999 vai rakstot uz e-pastu: [email protected].